"Tviter" je izgubio skoro polovinu prihoda od reklama otkad ga je prošlog oktobra kupio Ilon Mask za 44 milijarde dolara, otkrio je njegov vlasnik, te dodao da kompanija nije zabeležila povećanje prodaje reklama, što se očekivalo u junu, ali da jul "više obećava", preneo je Bi-Bi-Si.
Mask je potvrdio i da se "Tviter" bori s velikim dugom, dok je priliv novca i dalje negativan.
"Moramo imati pozitivan novčani priliv pre nego što preduzmemo bilo šta drugo", napisao je Mask u jednom tvitu.
Iako je nakon otpuštanja hiljada zaposlenih i smanjenja računa za usluge u klaudu prognozirano da je "Tviter" na putu da u 2023. ostvari prihod od tri milijarde dolara (u odnosu na 5,1 milijardu dolara u 2021), Bi-Bi-Si navodi da mere smanjenja troškova nisu bile dovoljne da vrate oglašivače koji su napustili mrežu nakon promena u pravilima moderiranja sadržaja.
Bivša šefica u kompaniji "Snep end Meta", koja je vlasnik Tredsa, novog rivala Tvitera, Megana Dar izjavila je da se kompanija mučila i pre nego što ju je Mask otkupio, te da je stalni pad prihoda bio zastupljen i ranije.
Direktorka za investicije kompanije "Džej Em Fin" Lusi Kouts veruje da će Mask verovatno preokrenuti ovaj negativan trend, ali da će mu za to biti potrebno vreme.
"Nažalost, on mora da plati dug od 11,57 milijardi evra do kraja jula, tako da ćemo možda videti veći pritisak na akcije Tesle ako Mask bude prinuđen da proda više udela u toj kompaniji", istakla je Koutsova.
Izvršna direktorka "Tvitera", koja je na tu poziciju stigla u junu iz "En-Bi-Si Juniversala", istakla je da će se fokusirati na video i trgovinska partnerstva, a navela je i da je u ranim pregovorima s ličnostima iz sveta politike, zabave, medija, što sugeriše na to da je prodaja reklama i dalje prioritet za kompaniju.