Prepoznatljivi logotip u obliku plave ptičice koji je već godinama simbol "Tvitera" otići će u prošlost, najavio je vlasnik ove kompanije Ilon Mask.
"Uskoro ćemo se oprostiti od brenda 'Tviter' i, malo po malo, od svih ptica", tvitovao je Mask , uprkos činjenici da se na sajtu kompanije ističe da je logo njeno "najprepoznatljivije bogatstvo" i da je zato "toliko zaštićen".
Milijarder inače planira da ovu društvenu mrežu transformiše u "aplikaciju za sve", pod imenom "Iks".
"Ako večeras bude objavljen dovoljno dobar 'Iks' logo, sutra ćemo ga objaviti širom sveta", napisao je biznismen sinoć.
Nakon što je Mask kupio Tviter u oktobru prošle godine, kompanija je promenila svoje trgovačko ime u "Iks korp", odražavajući viziju milijardera da stvori "super aplikaciju" poput kineskog "Vi četa".
Osim toga, Mask je predložio da se podrazumevana plava boja servisa promeni u crnu i napravio anketu u kojoj zasad zaista vodi opcija crnog interfejsa sa 75,5 odsto glasova.