Potpredsednik Evropske komisije Margaritis Šinas pronašao je način da poveća izlaznost mladih na ovogodišnje evropske izbore, piše "Politiko".
Sve što je EU potrebno je da se u predizbornu kampanju uključi "Tajmova" ličnost godine – Tejlor Svift.
"Niko ne može da mobiliše mlade bolje od mladih", rekao je Šinas novinarima. Mladi su ti koji mogu da mobilišu mlade ljude da učestvuju, više nego komesari, kazao je on i dodao: "Veoma se nadam da će neko iz njenog medijskog tima pratiti ovu konferenciju za štampu i preneti joj naš zahtev."
Tejlor Svift je u septembru podstakla svojih 272 miliona pratilaca na Instagramu da se registruju za glasanje, i za nekoliko sati prijavljeno je više od 35.000 registracija, što je skok od 23 odsto u odnosu na prošlu godinu.
Kako se približavaju junski izbori u EU, na kojima je, prema rečima Šinasa, visok nivo učešća mladih "ključan" za demokratiju, potpredsednik Komisije se nada da će Tejlor Svift moći da ponovi isto za EU.
Tejlor Svift, čiji evropski deo turneje kreće na proleće, nastupiće u Parizu 9. maja, na Dan Evrope, podsetio je Šinas.