Izborni štab američkog predsednika Džozefa Bajdena otvorio je nalog na aplikaciji TikTok kako bi se približio mlađim glasačima, uoči predsedničkih izbora zakazanih za novembar.
Pokretanje kampanje na TikToku predstavlja značajan korak, s obzirom na sumnje koje u Vašingtonu postoje kada je reč o ovoj aplikaciji, koja je u vlasništvu kineskog tehnološkog giganta "Bajt dans", navodi Rojters.
Pojedini američki kongresmeni dugo su tražili da ta aplikacija bude zabranjena zbog bojazni da bi kineska vlada mogla da iskoristi podatke korisnika ili da utiče na sadržaj koji gledaoci mogu da vide na aplikaciji.
Menadžment TikToka je ostao pri stavu da neće deliti podatke američkih korisnika sa kineskom vladom i preduzeo je značajne mere da zaštiti privatnost svojih korisnika.
Video snimak koji je na TikToku objavio izborni štab Bajden-Haris prikazuje Bajdena kako odgovara na kratka pitanja, među kojima su bila i pitanja da li će u finalu NFL lige navijati za Kanzas siti ili San Francisko.
Bajden se našalio da bi bio u problemu kod supruge da nije rekao da navija za Filadelfija iglse, dodajući da će da gleda utakmicu, koja se završila rano jutros (25:22 za Kanzas).