Izvršni direktor kompanije "Boing" Dejv Kalhun podneće ostavku krajem godine u okviru rekonstrukcije kompanije koja u poslednje vreme proizvodi avione sa "letećim delovima".
Posle niza incidenata sa "Boingovim" avionima, američki avio-gigant - član "velike petorke" američke vojne industrije, koju čine firme "Lokid Martin","Rajteon" (sada RTKS), "Dženeral dajnamiks" i "Nortrop Gruman" - odlučio se na "generalku" u pokušaju da poboljša ozbiljno narušen imidž.
Predsedavajući kompanije Leri Kelner neće biti ponovo izabran u odbor "Boinga", dok će Sten Dil, šef odeljenja za komercijalne avione koje je u žiži nedavne krize zbog otpadajućih delova "maks 737" letelica, otići u penziju. I to odmah.
Pod Kalhunovim vođstvom, "Boing" je vratio "737 maks" u komercijalnu upotrebu 2020. nakon dugotrajnog prizemljenja posle dve katastrofalne nesreće.
Baš kada je proizvođač aviona obnovio svoju reputaciju i pripremio se da ponovo isporuči svoj popularni 737 Kini, sa aviona "Aljaska erlajnsa" otpao je deo trupa dok je letelica bila u vazduhu, a potom je prijavljeno još nekoliko "sitnih" incidenata, koji su izazvali haos u "Boingu".