Ministarka rudarstva i energetike: Efikasno rešavamo problem velikih računa za struju u Novom Sadu
Problem velikih računa za struju koji su stigli potrošačima u Novom Sadu i zbog kojih su se proteklih dana stvarale gužve pred poslovnicama, efikasno se rešava, kaže u razgovoru za "Politiku" ministarka rudarstva i energetike Dubravka Đedović Handanović i naglašava da su EPS i EDS dobile nalog da ulože ekstra napor i kontrolu kako bi se ovakve situacije u budućnosti predupredile.
"Najvažnije je da građani neće biti oštećeni i da će računi za električnu energiju svima koji su uložili opravdanu reklamaciju biti korigovani. Od ukupnog broja izdatih računa reklamacije su uložene na 0,4 odsto", istakla je Đedović Handanović.
Ona je dodala da je cilj da grešaka ne bude uopšte i da se zato ulaže u modernizaciju opreme i procesa.
"U prethodnih 12 meseci realizovano je 170 miliona evra investicija, što se nikad ranije nije dogodilo. Što se tiče ove izolovane situacije u Novom Sadu, naložili smo EDS i EPS da preduzmu mere, što su oni sproveli u jednom danu. Cilj je da se građanima olakša proces ulaganja reklamacija", rekla je ministarka.
Trostruko su uvećani kapaciteti na šalterima gde se ulažu reklamacije, produženo je radno vreme šaltera, a reklamacije građani mogu da ulože i onlajn preko platforme EPS-a "Uvid u račun", navela je Đedović Handanović.