
Influenser zapalio društvene mreže zbog svoje jutarnje rutine (VIDEO)

Influenser Ešton Hol postao je prava senzacija na društvenim mrežama i za samo nekoliko dana zahvaljujući svojoj jutarnjoj rutini sakupio milione lajkova i komentara. Publika iz čitavog sveta momentalno se podelila na dva tabora: jedni se njegovoj disciplini dive, dok su drugi - u Srbiji ipak u većini, u njegovom sadržaju pronašli inspiraciju za šegu i podsmeh.
Flaster, flašica vode i kora banane su njegovi glavni aduti
Većina video snimaka blogera počinje praktično na isti način: u cik zore, nešto pre 4 sata ujutru, on odlepljuje flaster kojim su mu tokom spavanja bila zalepljena usta, sipa u posudu flaširanu vodu, u nju dodaje led i zatim potapa lice. Tu se nega ne završava, jer nakon što pojede bananu on njenom korom obavezno "nahrani" i kožu lica.
Ashton Hall has dropped a new Video again🤣.The ending 😭#ashtonhallofficial#AshtonHall#MorningRoutine#Saratogapic.twitter.com/K2kCi6owqk
— Tommy Razan (@TommyRazan) March 25, 2025
Nakon toga sledi ostatak rutine - sklekovi, izlazak na terasu, pisanje dnevnika i oblačenje za trening. Jutarnja rutina mladog Eštona možda i ne bi bila publici toliko interesantna da ne traje predugo (nekada i po tri sata), kao i da aktivnosti nisu pomalo sulude. Pritom, svaka od njih ima i svoje vreme trajanja, što dodatno zabavlja gledaoce.
Good morning #MorningRoutine#routine#producerpic.twitter.com/rxDtlaJeM4
— Aaru (@AaruSound) March 25, 2025
Iks i TikTok "gore": Komentara i parodija ima na hiljade
Naši "tviteraši" i "tiktokeri" na njegov sadržaj, naravno, nisu ostali imuni, posebno imajući u vidu da se njegova jutarnja rutina potpuno razlikuje od srpske. "Lik je ustao u cik zore i za tri sata nije uradio ništa korisno", samo je jedan od komentara na klip koji je objavio influenser. Drugi, kreativniji, objavljuju i svoje verzije njegove rutine.
Što mi iskače danas čitavi dan neka avetinja što moči glavu u led i maže se korom od banane, kakve su ovo mađije.
— 🐞crnopotočanka🐞 (@alexdv2507) March 23, 2025
Ima i onih koje je njegova sadržaj posebno inspirisao i koji su počeli da ga imitiraju, lepeći na glavu ne flaster, već providnu kuhinjsku foliju, puneći frižider vodom u prepoznatljivim plavim bocama i slikajući činiju sa ledom i bananom pored. Varijacija na temu ima bezbroj, a svaka je toliko humoristična da je greh preskočiti i ne pogledati.
I’m crying 😭😭 pic.twitter.com/o9XuSh8Urm
— قدوس 💱 (@101Tino0) March 25, 2025
Viralni snimci doprineli su i promeni potrošačkih navika
Sadržaj koji ovaj influenser objavljuje na društvenim mrežama doneo je popularnost ne samo njemu, već i brendu vode, koji (namerno ili ne) on u svojim snimcima reklamira. Jedan korisnik Iks mreže objavio je na svom nalogu da je interesovanje za vodom tog proizvođača u poslednjih nekoliko dana, koliko je bloger u trendu,u porastu.
Saratoga Water has seen a 1,379% increase in Google searches following the viral ‘morning routine’ video pic.twitter.com/xVd9gCleD8
— Dexerto (@Dexerto) March 24, 2025
"Saratoga voda je doživela rast od 1.379 procenata na Gugl pretrazi zahvaljujući viralnim snimcima jutarnje rutine influensera Eštona Hila", naveo je on. Sasvim je sigurno da se ovo odrazilo i na prodaju, jer sada sve više ljudi, makar i radi zabave, slikanja i rekreiranja sadržaja, kupuje ovaj proizvod.