Tišina je (ponovo) u trendu: TikTok preplavljen snimcima korisnika koji uživaju u "tihoj šetnji"
Propagiranje zdravog načina života, izbalansirane ishrane i važnosti redovne fizičke aktivnosti jedna je od glavnih tema na TikToku, a sada se na ovoj društvenoj mreži pojavio još jedan trend koji je preko noći postao viralan. U pitanju je "tiha šetnja" (silent walking), a korisnici se navode da su benefiti ovakvih šetnji osetni već nakon pola sata.
@madymaio#stitch with @KENZIEELIZABETH WE’RE SILENT WALKING ALL SUMMER, BABE 🚶 #walkinggirls#girlswhowalk#meditativewalk#intentionalwalk♬ original sound - Mady Maio
Muzika i podkasti odlaze u zaborav
Iako je već godinama unazad šetnja donekle i sinonim za opuštanje uz omiljenu plej-listu koja igra u ušima ili neki od edukativnih podkasta, najnoviji TikTok trend nameće potpuno drugačiji koncept, u kome se važnost pridaje trenutku, ali i onome što nas okružuje. Ovakav vid šetnje, kako navode korisnici TikToka, pokazalo je benefite već nakon prvih pola sata, a među najznačajnijim je spontano otpuštanje stresa i potpuna relaksacija.
Trend je pokrenula korisnica @madimaio, koja je navela da je "bonus" i ako se u šetnji ne koriste naočare za sunce - na taj način moći ćete da utonete i u lepotu okoline i osvestite sve čari prirode koja vas okružuje.
Transformativna moć "tihe šetnje"
Eliminisanjem spoljašnjih ometača poput muzike, podkasta, pa čak i telefonskih poziva, šetači spontano "uranjaju" u svoje misli, a terapeutska moć ovakvog vida šetnje pozitivno utiče i na nivo anksioznosti. "Caka" je u prilagođavanju zvucima iz okruženja i povezivanju sa "unutrašnjim ja" i svojom intuicijom, a ovakvom šetnjom podstiče se i mentalna jasnoća i "raspetljavanje" svih komplikovanih situacija u kojima se nalazite čime se generišu nove ideje za lični, pa i poslovni rast.
Više ćemo ceniti i sopstveni mir, a i muziku koju volimo
Iako sama pomisao na šetnju bez omiljene muzike ili podkasta može zvučati pomalo zastrušujuće, važno je napomenuti da trend "tihe šetnje" ne znači da treba potpuno da se odreknemo stvari koje volimo i navika koje nas usrećuju.
Naprotiv, to je samo prilika da još više cenimo numere svojih omiljenih izvođača ili sadržaj koji plasiraju omiljeni biznis mentori, koje ćemo doživljavati na potpuno drugačiji način nakon što smo u šetnji "odmorili mozak" i povezali se sa svojim mislima i osećanjima koji su često prigušeni užurbanošću života i svakodnevnim stresom.