Produžen rok: Do 29. januara moguće plaćanje novembarskih računa sa popustom
Elektroprivreda Srbije (EPS) produžila je do 29. januara rok za plaćanje novembarskih računa sa popustom od pet odsto, do kada je i rok za plaćanje sa popustom i decembarskog računa za struju, potvrđeno je Tanjugu u toj kompaniji.
Kako navode, na taj način srpska elektroenergetska kompanija želi da izađe kupcima u susret jer oni ne smeju trpe zbog problema koji su uzrokovani hakerskim napadom na EPS.
"Naši kupci ne smeju da trpe zbog poteškoća koje je EPS imao usled sajber napada, zato je produžen rok za popust za redovno plaćanje, neće biti zateznih kamata, niti isključenja", rekli su u EPS-u.
Naglasili su i da hakerski napad nema veze sa načinom obračuna, jer se obračun vrši na osnovu očitavanja brojila koje je u nadležnosti "Elektrodistribucije Srbije".
U EPS-u očekuju i da će elektronsko plaćanje računa biti moguće od sledeće sedmice, kada bi trebalo da počne da radi i portal "Uvid u račun".
Podsećaju i da se reklamacije za sada dostavljaju pisanim putem, na šalterima EPS-a.
U toj kompaniji ističu da njihovi IT stručnjaci "maksimalno" rade na zaštiti sistema i podataka, i da im je postizanje bezbednosti sistema i podataka prioritet u ovom trenutku.
Naglašavaju i da EPS ne sprovodi istragu zbog hakerskog napada u decembru, koji je otežao isporuku i naplatu novembarskog računa za struju domaćinstava.
EPS je, kako su podsetili, pre Nove godine odštampao i isporučio račune za struju domaćinstvima "Pošti Srbije" i očekuju da su oni ovih dana stigli na prave adrese.
Izvršni direktor za snabdevanje u EPS-u Radovan Stanić jutros je za RTS pojasnio da građani koji su platili novembarski račun u visini oktobarskog ostvariće popust za redovno plaćanje na ceo iznos računa za novembar, dok će razlika u iznosima biti prikazana na računu za decembar kao dug iz prethodnog obračunskog perioda na koji neće biti obračunata kamata.