Magazin

Modni brend počinje saradnju sa Nacionalnim savetom za zaštitu dece nakon ''pedofilske'' kampanje

''Balensijaga'', zajedno sa matičnom kompanijom ''Kering'', koja drži brojne luksuzne brendove, odlučila je da okrene novi list i aktivno učestvuje u trogodišnjem američkom humanitarnom programu za decu.
Modni brend počinje saradnju sa Nacionalnim savetom za zaštitu dece nakon ''pedofilske'' kampanje© Wikimedia Commons/Tseuwonn Rekauidscoo

Dogovor je da će modni brend kroz saradnju obezbediti obuku za oko dve hiljade profesionalaca u oblasti zlostavljanja dece. Pretpostavlja se da će broj dece kojima će program biti od pomoći nadmašiti pedeset hiljada. Pored toga, brend će se pobrinuti i za aktivno širenje svesti o posledicama trauma iz detinjstva, kao i o bezbednosti i zaštiti dece širom sveta.

Odluka je doneta nakon što je ''Balensijaga'' ozbiljno kritikovana na društvenim mrežama za kampanju objavljenu u novembru prošle godine. Na fotografijama su bili predstavljeni plišani medvedići u sado-mazo opremi, to jest torbice iz kolekcije. Deca su ih držala u rukama ili ležala pored njih i bili su okruženi različitim proizvodima brenda i flašama alkohola.

Kampanja je bila velika tema na društvenim mrežama i na hiljade korisnika na platformama poput Tvitera je optuživalo modnu kuću za promovisanje neprikladnih scenarija u blizini dece. Takođe, mnogi su počeli da traže dodatne dokaze i teorije o skrivenim znakovima dečije pornografije u prethodnim kampanjama.

Ubrzo, brend je uklonio sve objave sa Instagrama. Trenutno je postavljeno samo obaveštenje o saradnji sa Nacionalnim savetom za zaštitu dece.

''Bili smo suočeni sa realnošću kada smo otišli na mnoge seminare i slušali profesionalce u polju traume iz detinjstva. Svi zaposleni u 'Balensijagi' su mnogo naučili iz ovog iskustva i želimo da pomognemo, da budemo podrška deci, kako bi imala bolju budućnost. Zahvalni smo na prilici za saradnju sa Nacionalnim savetom,'' rekao je za javnost Sedrik Šarbet, direktor brenda.

image