Svet

Podrška za LGBT samo ako može da se zaradi: Dugine boje u SAD, ne i na Bliskom istoku

Kompanije kao što su "BMV" i "Fajzer" stavile su na Tviteru logo u duginim bojama u čast tzv. Meseca ponosa koji se obeležava u junu, ali ga ne koriste na svojim bliskoistočnim nalozima
Podrška za LGBT samo ako može da se zaradi: Dugine boje u SAD, ne i na Bliskom istokuwww.globallookpress.com © Sukhomoy_ Sen

Konzervativci na Tviteru kritikovali su nekoliko multinacionalnih korporacija jer podržavaju takozvani Mesec ponosa, ali ne u regionima poput Bliskog istoka.

Kompanije kao što su "BMV", "Fajzer", "Cisko", "Mercedes-Benc" i "Betezda" stavile su na Tviteru logo u duginim bojama u čast tzv. Meseca ponosa koji se obležava u junu, ali ga ne koriste na svojim bliskoistočnim nalozima. 

Tviteraš Eli Dejvid je prokomentarisao taj trend, pitajući u šali zašto na bliskoistočnim Tviter nalozima korporacija takođe nije prikazana zastava duginih boja.

"Najnovija vest: Velikim korporacijama ponestaje boje na njihovim stranicama na Bliskom istoku. Šta bi mogao da bude razlog?", naveo je Dejvid u objavi na Tviteru.

Programer video igara "Betezda" je 2. juna objavio tvit u kojem ističe da je Mesec ponosa, dok nalog iste kompanije za Bliski istok nije naveo taj podatak, niti ažurirao sliku na profilu.

Tviter nalog "End Vouknes" objavio je kompanije koje na profilnu sliku na Tviteru kače zastavu duginih boja, stavljajući pored njihove bliskoistočne naloge. 

"Opet je to doba godine", napisali su u objavi. 

Primera radi, "Fajzer" ima logo u duginim bojama na svojim nalozima u zemljama poput Amerike, Meksika i Kanade, ali ne i u Saudijskoj Arabiji. 

"Korporacije: slave paradu ponosa tamo gde to donosi novac, a tamo gde se od toga ne zarađuje - ne slave", jedan je od komentara na Tviteru. 

image