Svet

"Dedica je nešto žustar": Kid Rok heklerom protiv piva koje promoviše "transrodna Odri Hepbern"

Kid Rokov snimak osvanuo je na društvenim mrežama nakon što su se "Bad Lajt" i matična kompanija "Anhojzer-Buš" udružili sa transordnim aktivistom i tiktokerom Dilanom Malvejnijem
"Dedica je nešto žustar": Kid Rok heklerom protiv piva koje promoviše "transrodna Odri Hepbern"Getty © Photo by Mike Ehrmann/Getty Images

Čuveni američki muzičar Kid Rok (pravo ime Robert Džejms Riči) pokazao je šta misli o novoj saradnji piva "Bad lajt" sa transrodnim tiktokerom u videu objavljenom na društvenim mrežama koji pokazuje muzičara kako rešeta konzerve tog piva uz poklič "Je*eš 'Bad lajt'".

Kid Rokov snimak osvanuo je na društvenim mrežama nakon što su se "Bad Lajt" i matična kompanija "Anhojzer-Buš" udružili sa transordnim aktivistom i tiktokerom Dilanom Malvejnijem, koji je tokom prethodnog vikenda promovisao to pivo obučen kao čuvena holivudska zvezda Odri Hepbern u filmu "Doručak kod Tifanija".

"Dedica je danas nešto žustar. Reći ću vam nešto, kratko i jasno", izgovara Kid Rok, inače vatreni pristalica bivšeg predsednika SAD Donalda Trampa, u video snimku na kom nosi beli kačket sa akronimom MAGA ("Učinimo Ameriku ponovo velikom", slogan Trampove predsedničke kampanje iz 2016. godine).

Muzičar zatim u ruke uzima u ruke automatsku pušku "Hekler i Koh MP5" i ispaljuje rafal po konzervama "Bad lajta".

"Je*eš 'Bat lajt', je*eš 'Anhojzer-Buš'", kaže Kid Rok na kraju snimka uz podignut srednji prst. 

Odluku "Bad lajta" da sponzoriše objave biološkog muškarca koji je pre nešto više od godinu dana počeo da se identifikuje kao žena i odbrojava "dane devojaštva" osudile su mnoge poznate ličnosti i korisnici društvenih mreža, ističući da se radi o propagandi rodne ideologije. 

"Ko je, dođavola, u 'Bad lajtu' mislio da je dobra ideja da odrastao čovek koji se oblači kao devojčice bude njihov promoter? Brendovi moraju da prestanu da slušaju svoje društveno osvešćene kreativne timove i oslušnu svoje potrošače" svojom demografijom potrošača", napisao je konzervativni komentator Džon Kardiljo na Tviteru.

"Koliko bi 'Bad lajta' trebalo da popiješ da bi ti Dilan Malvejni izgledao kao žena", upitao je jedan tviteraš.

Američki voditelj podkasta Stiven Miler nazvao je saradnju "najčudnijom stvari" koju je ikada video. 

Reditelj Robi Starbak i novinar Ijan Majls Čeong sugerisali su da je kampanja "Bad Lajta" služila samo da se izbriše razlika između muškaraca i žena, istovremeno podriva konzervativne vrednosti. 

"Izgleda da je poruka 'Bad lajta' konzervativnim porodicama: Podsticaćemo, pa čak i slaviti brisanje muškaraca i žena zajedno sa svim vrednostima do kojih vam je stalo", tvitovao je reditelj Robi Starbak pitajući pratioce da li će i "sada trošiti svoj novac na njihovo pivo". 

Kid Rok je inače poznat kao pristalica Donalda Trampa, kome je iskazao podršku tokom predsedničke kampanje iz 2016. godine, a zatim ga je i posetio u Beloj kući za vreme Trampovog mandata.

Početkom 2022. godine, čuveni muzičar je izbacio pesmu pod nazivom "Mi, narod" ("We the People"), u kojoj kritikuje mere protiv kovida-19 koje je uveo Entoni Fauči, tehnološke gigante poput Tvitera i Fejsbuka, i administraciju predsednika Džozefa Bajdena.

U refrenu pesme se ponavlja poruka "Hajde, Brendone" (Let's go Brandon), koja je na internetu popularizovana kao zamena za slogan "Je*eš Džoa Bajdena".

image
VV inauguration
banner