Magazin

Očekuje se da će "GTA VI" biti najskuplja igrica na svetu

Od svih troškova razvoja i kreiranja igre, do marketinga za javnost, mnogi izvori ukazuju da će celokupni troškovi za lansiranje igrice GTA VI (Grand Theft Auto VI) preći iznos od milijardu američkih dolara.
Očekuje se da će "GTA VI" biti najskuplja igrica na svetu© Pexels/JÉSHOOTS

Ljubitelji franšize pomno prate sve vesti vezane za novu igricu kompanije "Rokstar gejms", a mnogi veruju da se ni jedna igrica u istoriji ne očekuje tako nestrpljivo kao GTA VI. Osim uzbuđenja koje igrači dele na društvenim mrežama, jedna od velikih tema je milijardu američkih dolara koji će navodno biti iskorišćeni za ovaj projekat.

Poznati gejming jutrjuber Inter (INTER) je jedan od prvih koji je opisao moguće troškove koji mogu dostići tolike cifre. Pored njega, još nekoliko gejming portala se oglasilo, ali još uvek nije objavljeno zvanično obaveštenje kompanije "Rokstar".

Ipak, igrači i onlajn portali su u više navrata objasnili kako kompleksni procesi kreiranja, ali i marketinga za igru, mogu biti dostignuti ovakve cene. S obzirom da su prethodni delovi franšize imali budžet veći od dvesta miliona dolara za kreiranje ovog digitalnog univerzuma, sigurno je da će nastavak imati mnogo više. Postoje pretpostavke da se za pravljenje koristi poptuno novi pogon igre (osnovna softverska komponenta video-igara).

Osim toga, "Rokstar" igrice su poznate po visokom kvalitetu, kako u vizuelnom, tako i u tehničkom aspektu i zbog toga je sledeći projekat velika tema među ljubiteljima video-igara. Ljubitelji veruju da će "Rokstar" ovoga puta pokušati da istraži sve mogućnosti koje video-igra kao što je GTA VI može da pruži - interakciju sa kompleksnim univerzumom i imerzivno iskustvo.

Igrice sa najvećim budžetom koje se trenutno nalaze na tržištu su: Final Fantasy VII (145 miliona), Call of Duty 2: Modern Warfare (250 miliona), Cyberpunk 2077 (316 miliona), Destiny (500 miliona) i Star Citizen (543 miliona). Ako su pretpostavke gejming portala tačne, GTA VI će biti daleko ispred navedenih igara.

Ipak, Inter je u svom klipu rekao da, jednostavno rečeno, ne postoji mesta za greške kada je u pitanju tako ozbiljan budžet. S druge strane, mnogi korisnici društvenih mreža pišu da nije potrebno trošiti toliko novca na marketing, jer toliko ljudi uzbuđeno čeka igricu, da će se svaki uloženi dolar sigurno isplatiti.

image